תפריט נגישות

דברי תודה לכבוד הרב והרבנית גבאי שיחיו

אלבום תמונות

בס"ד

יום ראשון ו' בתמוז ה'תשס"ב (16/6/02)

ביום ראשון כ"ט בסיון יצאנו לטיול לקברי צדיקים, בטבריה ובמירון. הביקור בקברי הצדיקים היה מרגש ונפלא שאין בפינו מילות תודה וברכה לכבוד הרב שיזם את הטיול הנפלא.

כולנו היינו חדורים בחרדת קודש. בכל אתר ואתר שביקרנו התפללנו וכמובן קראנו פרקי תהילים וביקשנו שה' יסיר מעם ישראל את רוע הגזירה ויקרב את ימות הגאולה. התפילה וקריאת פרקי התהילים היו מיוחדים במינם, הם יצאו מעומק הנשמה.

לבקר בקברי צדיקים בערב ראש חודש זוהי חוויה מרתקת ונשגבת שאין דומה לה. זכינו גם לשמוע את קול השופר שהכניס בנו חרדת קודש והרגשת קרבה אל הקב"ה.

היינו קבוצה גדולה של נשים שכולנו כאחת היינו חדורי אמונה שאכן הביקור בקברי צדיקים: רבי עקיבא, הרמח"ל, הרמב"ם ובנו, וכן בקבר רבי מאיר בעל הנס אלה הקברים שהשתטחנו עליהם בטבריה ואח"כ הגענו למירון לקברו של רבי שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר. היינו קבוצת נשים מגובשת שהטיול הידק את הקשר בינינו.

כבוד הרב הפליא בהסבריו על כל אתר ואתר עוד בטרם שירדנו מהאוטובוס הממוזג. חזרנו ספוגי אמונה ורוויי הכרה שיש להתמיד בקריאת תהילים ובהתקרבות מסיבית לדת.

והרבנית מרים שתחיה דאגה לכבד אותנו במטעמים כדרכה בקודש.

אנו מודות לכבוד הרב והרבנית שהם משמשים לרבים מאיתנו כמורי דרך לדרך התורה והמצוות.

מידי יום ראשון מקיימים הרב והרבנית שיעור בביתם הפתוח לרווחה לעילוי נשמת ביתם הרבנית מיכל מור ה' יקום דמה יהי זכרה ברוך.

מקומץ של נשים הקבוצה התרחבה ועתה אנו קבוצה ענקית שהבית צר מלהכיל את כולן, אנו מתמידות בשיעורים המרתקים הנמסרים ע"י רבנים ומורים דגולים וחשובים המרחיבים את השכלתנו ורבות מאיתנו מתחזקות בתורה ובמצוות תודות לשיעורים אלו.

אנו גומעים את דברי הרבנים כאדם הצמא במדבר. השיעורים ניתנים בחן ובצורה מרתקת ומעניינת ואנו מחכות בכיליון עיניים ליום ראשון שנוכל להגיע לביתם של הרב והרבנית ולהרחיב את הידע בעינייני הדת.

אנו מברכות את כבוד הרב התורם רבות בהפצת התורה והמצוות.

ולכבוד הרבנית מרים גבאי שטורחת רבות ואופה עוגות ועורכת שולחן כיד המלך לכל שיעור ושיעור, ומגישה לנו שתייה חמה. לך תודות רבות מקרב לב מכל נשות השיעור.

מי יתן ותזכו לראות בבואו של משיח בן דוד צדקנו ותזכו אתם וכל משפחתכם לשנים רבות, בריאות איתנה וירבו כמוכם בישראל.