תפריט נגישות

סמל סרגיי איינבינדר ז"ל

סרגיי איינבינדר
בן 25 בנפלו
בן ולנטינה ולאוניד
נולד בקזחסטן
בכ"ז בסיון תשל"ה, 6/6/1975
התגורר בעפולה
התגייס ב-21.6.1998
שרת בחיל הלוגיסטיקה
יחידה: בא"פ 8221
נפל בעת שירותו
בה' בתמוז תש"ס, 8/7/2000
מקום נפילה: כביש עפולה-גבעת המורה
באזור טבריה והעמקים
מקום קבורה: עפולה
חלקה: 5, שורה: 1, קבר: 1.
הותיר: הורים ואחות

קורות חיים

בן ולנטינה ולאוניד. נולד ביום כ"ז בסיוון תשל"ה (6.6.1975) בעיר אסטנה שבקזחסטן. למד בבתי ספר בעיר מגוריו, והתקבל למכללה הטכנולוגית. בשנת 1994 סיים את לימודיו וקיבל תואר "הנדסאי תוכנה".

בשנת 1995 עלה סרגיי ארצה עם הוריו ועם אחותו הצעירה, אוליסיה. עד לגיוסו עבד.

סרגיי ניחן בכישורים אמנותיים מרשימים. הוא אהב לצייר ונהג לעצב מפלסטלינה פנים של אנשים - בני משפחה, חברים ואנשים מפורסמים. כמו כן אהב מאוד מוזיקה.

ב-21.6.1998 התגייס סרגיי לצה"ל, לחיל הלוגיסטיקה. בעת הטירונות עיצב את סמל היחידה שהודפס על חולצות החיילים. עם סיום הטירונות, עבר הכשרה מקצועית כטבח והוצב בבסיס אליקים.

סרגיי היה גאה לשרת בצה"ל ונהנה מאוד מהשירות ומהמקצוע הצבאי שרכש. הוא היה אדם פתוח ורגיש שהתחבר בקלות לאנשים, והיה מוקף בחברים שאהבו אותו מאוד בשל טוב לבו ותכונותיו הטובות. קשור היה מאוד לאחותו, ומסור להוריו.

סמל סרגיי איינבינדר נפל בעת שירותו ביום ה' בתמוז תש"ס (8.7.2000) בתאונת דרכים שאירעה ליד בית החולים "העמק" שבעפולה, שבוע ימים לפני שחרורו מצה"ל. בן עשרים וחמש בנופלו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בעפולה. הותיר הורים ואחות.

במכתב הניחומים למשפחה השכולה כתב אלוף-משנה משה נידם, מפקד היחידה: "סרגיי הגיע ליחידתי לפני שנתיים ושובץ במטבח היחידה כטבח. במהלך שירותו הקפיד סרגיי לבצע את עבודתו בצורה ראויה להערכה תוך הבלטת תכונותיו: השקט הנפשי והמשמעת העצמית הגבוהה.

סרגיי שאף תמיד להשלים את מטלותיו בצורה המקצועית ביותר ולהיות חבר טוב ברגעים קשים וטובים כאחד. ידע לגבות את חבריו בשעת קושי ולחץ, להחליף חבר בשמירה כשצריך, לתרום מעצמו לחברים, לעבודה ולצבא, ולהיות גאה על כך.

לא ניתן לשכוח את המקצועיות שהפגין בכל אשר עשה, את התרומה הגדולה שתרם למטבח היחידה, עבודה רבה ומורכבת, שדרשה סבלנות אין קץ.

סרגיי לא נהג להתלונן ולא חשף ולו במקצת את חבלי הקליטה שעמם התמודד.

אישיותו ודרכיו של סרגיי מהווים מודל לחיקוי במחלקה וביחידה, והוא בהחלט ראוי לכבוד זה."











בניית אתרים: לוגו חברת תבונה