תפריט נגישות

סגן יוסף קרקש ז"ל

דבר המשפחה לזכרו

אלבום תמונות

יוסי בן ישעיהו ולאה נולד בעפולה ואח לארבע אחיות רבקה, יהודית, ארמונה וגלית.
בעל לאורנה ואבא ללינוי וליהי.
יוסי למד בבית הספר היסודי "בן צבי" ובבית הספר תיכון "אורט".
היה חניך בתנועת הנוער העובד והלומד ולאחר מכן היה מדריך.
יוסי התגייס לצה"ל לשירות גולני ובמילואים הוצב לחיל הלוגיסטיקה בגדוד חירום של חטיבת הצנחנים. לאחר שחרורו מצה"ל החל לעבוד בחברת תנובה תל יוסף והתמיד בכך עד יומו האחרון.
במהלך שנות עבודתו יצא ללימודים במכללת תל-חי והוסמך כהנדסאי כימיה ומזון. משנישא לאורנה קבעו השניים את ביתם בעפולה ונולדו להם שתי בנות לינוי וליהי.
יוסי ניחן בחוש אומנותי והיה בעל ידי זהב. הוא אהב ליצור ואף את ביתו בנה במו ידיו. היה מכין עם בנותיו עבודות לבית הספר. יוסי אהב ילדים ואנשים, במפגשים בלט כחבר ומנהיג. גישתו ואהבתו לילדים משכה אותם אליו.
במלחמת לבנון השניה התנדב יוסי למילואים. הוא רצה להגן אל המולדת וכמובן רצה להיות עם החברים ליחידה. ביום ראשון יב' באב תשס"ו, 06 באוגוסט 2006 נערכו חיילי גדוד 9255 של חטיבת הצנחנים והמתינו לפקודה להיכנס ללבנון. במהלך התארגנותם, בכניסה לבית העלמין שבקיבוץ כפר גלעדי, פגעה בהם קטיושה שנורתה ע"י מחבלי החיזבאללה. יוסי נהרג ועמו נהרגו עוד אחד עשר מחיילי המילואים.
מפקדו אמר: "יוסי היה מנהיג אמיתי והאבא של המפקדה. הוא ידע למצוא את הטוב בכל אדם ושימש כאוזן קשבת לכל מי שנזקק הן בזמן המילואים והן בשגרת היום יום. נאמר עליו כי גודל ממדיו כך היה גודל ליבו".
יוסי גדול הממדים היה נער נחוש בדעתו ורך בליבו. הוא היה למופת ולישראלי גאה. היווה דוגמא למשפחתו ולחבריו וכך היה רשום על דלת הג'יפ שלו "השמיים הם הגבול".
יוסי היה בן 41 בנופלו והותיר אחריו רעיה, שתי בנות, הורים וארבע אחיות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה